Tuesday 28 November 2017

Profesjonelle Forex Tradere Ønsket Film


Forexhandlere og fondforvaltere ønsket for styring av administrerte kontoer EurAsia Markets leter etter FOREX-HANDELERE for å handle kundekontoer. Alle som kan søke Selskapet har om lag 10.000.000 verdt av administrerte kontoer. Vellykkede søkere vil bli gitt en testkonto før en levende konto er utpekt. Utbetaling er basert på fortjeneste. Avhengig av ytelse, varierer det fra 2080 til 4060. Kontakt meg for detaljer. Kriterier 1. EAer er tillatt 2. Minimum 15 bransjer i måneden 3. Nedtelling på ikke mer enn 30 4. Gjennomsnittlig fortjeneste på 2 i måneden 5. Vinnersats på minst 55 - Break even anses som en vinn 6. Du må ha en track record på minst 1 år. DVS. Minst 52 uker med live trading 7. Ikke mer enn 3 mister måneder i et år. ikke mer enn 2 sammenhengende tapende måneder 8. ALLE handelsmetoder er tillatt. Jeg håper dette ikke er for vanskelig for deg. For din informasjon: 1. EurAsia Markets bruker ECN 2. EurAsia Markets har en maksimal innflytelse på 1: 100 Hvordan søke kontakt meg med opplysninger om din track record og din handelsstil Du kan også kontakte meg for spørsmål daniel. heeurasiamarkets. au EurAsia Markets Pty Ltd (ACN 166 422 386) er en autorisert representant for Global Prime Pty Ltd (ABN 58 136 930 526) (AFSL 385620) for å yte finansielle tjenester på nettet og offline til institusjonelle og retail investorer. Profesjonelle Traders ønsket for Business Venture Takk for lesing. Mitt navn er Glenn Ackroyd. Jeg er en vellykket eiendomsentreprenør. Jeg er delleier og direktør for det største eiendomskjøpsselskapet i Storbritannia - Quick Property Sale UK - Om et raskt salg I denne tiden har jeg bygget opp en eiendomsportefølje med flere millioner pund. For mine synder er jeg også direktør for Bradford City Bradford City Club Whos Hvem Whos Hvem i Bradford City Football Club: Så hvorfor forteller jeg deg dette for å massere egoet mitt selvfølgelig Dette er bare å vise deg Jeg er seriøs om forretninger og er Veldig bra på å drive vellykkede selskaper (vennligst ikke jibes om Bradford City). Min forretningspartner er David Laycock, også en vellykket eiendomsentreprenør har 20 års erfaring i Barclays-konsernet. Mellom oss og våre høyverdige partnere har vi betydelige midler til å investere. Og det er her du forhåpentligvis kommer inn. Vi ser for å sikre tjenestene til en rekke fulltidshandlere. De ideelle kandidatene vil jobbe for seg selv (dvs. ikke et selskap) og få full tid til å leve fra egen handel. Handel ved hjelp av spread betting-plattformer. Ha minst 3 års handelserfaring. Kunne demonstrere handelssuksess i løpet av denne perioden (dvs. ved å referere til meglerkontoer og uttalelser) Vis månedlig avkastning på bank mellom 20-40 ved hjelp av strategier for risikostrategi Vi vil fortelle deg mer om forslaget ved søknad og intervju. Men i enkle termer ser vi etter vellykkede handelsfolk, jobber hjemmefra, for å styre fondet og deler i betydelig økonomisk avkastning. Vi forventer gjennomsnitt på målinntekter for vellykkede søkere å være godt over 100k. Hvis så e-post glenn. ackroydaquicksale. co. uk nå og jeg sender deg en applikasjonspakke. Jeg ser frem til å høre fra deg. Opprinnelig postet av glennbo Vi vurderer ikke noen skatteproblemer og har råd til å bekrefte at vår struktur ikke vil skape skatteforpliktelser til våre investorer da vi handler pengene sine via en spread-spillerkonto som er skattefrie gevinster. Kostnaden er spredningen. Trader vil bruke investor syndikat megler konto via lovlig juridisk myndighet enige med spread betting megler. Mitt innlegg vedrørte skatteimplikasjonene for næringsdrivende, ikke investor. Dine investorer trenger ikke å betale skatt, men hvis du gir selgeren et kutt på fortjenesten din, må han betale inntektsskatt. Senest redigert av donaldduke 10. juni 2009 kl. 9:37. Forex Trader 8211 Karrieremuligheter Ønsker du å administrere penger til en levende Mange av våre kunder er villige til å investere med dyktige handelsmenn, og vi tildeler også kapital på proprietær handelsnivå. At8217 er hvorfor vi alltid er på utkikk etter nytt talent. MERK: Vær sikker på at du tilfredsstiller 8220Trader Suksesskrav8221 på vår FastTrack-side før du fyller ut dette skjemaet. Vennligst fyll ut skjemaet nedenfor. Når vi mottar informasjonen din, sender vi deg ytterligere instruksjoner for å bli med i vår profesjonelle administrerte konto eller prop trading program. VIKTIG: Å fullføre skjemaet ovenfor er det tredje trinnet i vårt FastTrack-program og et av kravene som skal betraktes som en av våre FX-forhandlere. FX Pro 8211 Viktige egenskaper Talented FX Traders Wanted - Vi ser etter talentfulle Forex-forhandlere med ekte handelsopplevelse som ønsker å delta enten som Money Managers eller i Prop Trading-kapasitet via vårt FastTrack-program. Talent over Experience - Vi bryr oss ikke om hvor mange eiendeler du nå har under ledelse, hvor mange grader du holder på veggen din, eller hvor mange millioner års erfaring du har. Vi har måter å bestemme hvor talentfull du er uten å vente en million år for å finne ut. Det er hva vårt FastTrack-program er for. Vi er ikke din tradisjonelle pengestyring eller prop trading firma, så vi ikke opptre som en

No comments:

Post a Comment